Välkommen till Liten Elsa!

Skrivet 2013-06-16 klockan 15:42:00
Permalink Om Liten Elsa Trackbacks 9 kommentar(er). Kommentera!
Hur du går till väga för att beställa i fyra enkla steg:
 
1. Mejla på [email protected] och skriv vad du är intresserad av att köpa. Länka gärna till inlägget där du hittade det du vill beställa för att undvika eventuella missförstånd. Glöm inte att ange önskad storlek om det du vill beställa finns i olika storlekar.

2. Jag svarar så fort jag kan och bekräftar om det du önskar beställa fortfarande finns kvar.
 
3. Du sätter in summan av det du beställt (grej + ev. frakt) på bankkonto 8214-9, 934 662 207-0. Märk insättningen med ditt namn.

4. Så fort jag sett att pengarna är inne på bankkontot skickas produkten. 

 

Postat av Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-06-16 @ 15:42:12
URL: http://blogg.se
Postat av Lisa

Hej. Jag har hittat lite olika alternativ på eran sida som jag gärna skulle vilja köpa. Det går inte att länka sidan el skicka med bilder eftersom eran hemsida är låst, så sa försöka förklara. :)
Jag är intresserad av
*vimplar i stickat (lila,rosa,vit)
*vimplar i vanligt tyg. Rosa prickigt, blommigt, beige.
*Elefanter i rosa (samma färg som vimplarna)
*hakklapp i turkos/prickigt, finns det flera alternativ på färger än dom som ligger uppe?
*prickig förklädde
*stickad korg. Finns dessa i olika stl och färger?
*stickad filt, finns den i olika färger?

Med vänlig hälsning Lisa Peterson

2014-02-15 @ 21:37:29
Postat av Nathalie Sandher

Hej!

Jag skulle vilja beställa en haklapp i blommigt. Den är ju så söt!

Vänligen Nathalie

2014-03-17 @ 14:16:33
Postat av Isabelle

Hej! Skulle vilja beställa två barnvagnsmobiler, vimplar i tyg (rosa, beige osv)
Hur går jag tillväga?

2014-04-07 @ 23:23:30
Postat av Lena Törnqvist

Hej! Jag är vän med Elisabet Birgersson som du har gjort det fina babynestet till! Jag skulle vilja beställa ett likadant! Tack på förhand Lena Törnqvist

2014-04-20 @ 20:38:39
Postat av Lottie

Hej!
Jag undrar vart du köpet det fina garnet till omlottkoftan?
Är det ull eller bomull?
Hälsningar

Svar: Hej! Om det är den blåa koftan du menar, så har jag använt ECO babybomull, Marks&Kattens. Det är köpt i en garnaffär i Malmö. Minns tyvärr inte vilken, eftersom jag handlar på flera olika ställen. Med vänlig hälsning, Maria
Liten Elsa

2014-08-23 @ 21:31:01
Postat av Caroline Storm

Hej
Jag skulle vilja beställa ett babynest och det blå/turkosa elefantvimplarna.

Tack på förhand

Svar: Hej! Jag pausar Liten Elsa just nu, men jag har en turkos elefantvimpel i lager. Den mäter 37,5 cm mellan de yttersta elefanterna. Hör av dej om du är intresserad. Med vänlig hälsning, Maria
Liten Elsa

2014-08-30 @ 20:36:06
Postat av Pernilla Nilsson

Hej,
jag önskar beställa en grå filt.
Tack på förhand!!
Pernilla

2016-01-12 @ 09:31:14
Postat av Kristina

Hej! Jag vill beställa en grå virkad filt! Denna:

http://litenelsa.blogg.se/category/virkat.html

Bästa,
Kristina

2016-05-10 @ 23:15:50
URL: http://kristinasigunsdotter.se



Kommentera inlägget här:


Vad heter du?



Har du någon e-postadress? (Syns inte offentligt)


Har du någon hemsida eller blogg?



Skriv här!


Vill du slippa fylla i uppgifterna nästa gång?